freezing

har inte sovit så bra inatt.
har vaknat flera gånger av att jag ligger och fryser.
märkte redan igårkväll när jag låg i sängen att elementet var av. jaha, då hade pannan stannat igen.
men jag orkade givetvis inte gå ner i källaren och sätta på den. det var ändå ganska varmt under täcket.

tänkte att mamma förmodligen skulle sätta igång den när hon gick upp vid halv sex, men icke då!!
så nu gick jag upp och fixade värmen här. hoppas den nu inte stannar igen när jag är och tränar, för då blir det inget varmvatten till mig.

vågen visade imorse på -9,5 kilo. TROTS att jag lyxade till det med en fransk hotdog igår efter jobb.
jag har ju satt mitt mål till -10 på nyår.. det borde inte va så svårt! :D
shit alltså. 9,5 kilo.. i början tyckte jag att det syntes. men nu gör jag inte det. andra gör det dock! KUL! :D
nä, nu ska jag slänga på mig träningskläderna, linserna och borsta tänderna. sen ska jag iväg till gymmet.

igår sprang jag utomhus. fyfasen vad kallt det var i lungorna.
jag håller mig inomhus till våren!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag satte visst igång pannan imorse!! och om du hade gjort det igårkväll så hade jag inte behövt ha det så kallat i duschen!! =)

2007-12-13 @ 15:12:32
Postat av: Nathalie

Du är den bästa jag vet = ) grattis till - kilona!!

2007-12-14 @ 17:50:50
Postat av: Emma

kan du inte ta en före och efter bild så att man kan se hur du har förändrats?:)

2007-12-15 @ 18:24:16
Postat av: Josse

Hejsan Mikaela. Jag har snokat pa din och alla andra blogg ett tag, eller snokat och snokat, det ar kul att las avad du har att skriva. Du skriver inte bara om mode utan allt mojligt och det ar kul att se. Maste saga att ag blev makta imponerad nar ag laste detta inlagget, jaklar 9,5kilo, damn det at starkt jobbat PG haha, eller ja du forstar vad jag menar. Du verar vara riktigt duktigt med traningen och maten. Jag maste ocksa ta tag i mitt liv nar jag kommer hem fran min resa. Har du nagra tips, vad peppar dig nar du kanner dig sugen pa nagot eller inte vill trana. Kram Josse

2007-12-16 @ 14:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback