fredagen

julfest igår ja.
det var så himla kul att se alla människor i "sitt rätta jag". haha!
alla kom till företaget jättefina och uppklädda. där tog vi en fördrink (i form utav tre glas asti - min bästa vän).

sen gick vi i samlad trupp till harrys i helsingborg där vi fick vänta på att få våra bord.
jag hatar att vänta!
dessvärre så satt vi inte direkt samlat så det blev att man satt med dom man redan kände.
men dom var trevliga!
hot guy@work är inräknad! han satt bredvid mig, väldigt nära. jag blev lite nervös.

god mat, vin, avec, några drinkar & trevliga (och snygga!) människor..
ja, det kan ju inte bli mer än lyckat?
en del var ganska tråkiga och gick hem efter att vi hade käkat, men vi hade inte mindre kul utan dom! ;D

min babe nr 2 var också BABE igår.
han brukar ha jogging på sig på jobbet. det är inte okej. möjligtvis okej på söndagar men inte annars. (haha, jag sitter själv i joggingbyxor just nu!)
igår hade han tjusiga svarta jeans och snygg skjorta.
han var dock aningens överförfriskad. inte så hett..
blev inte mycket snack med honom. (han har ju dessutom sambo, så vad hade det tjänat till?)

jag, jenny och linda drog till tivoli när vi önskade lite mer ös.
vi gled in utan stämpel. två gånger!
tur var väl det, för vi lämnade våra jackor på harrys där vi hade gratis garderob.

det märks att man börjar bli lite för gammal för att gå på 18årsdiscona!

det borde vara mobilförbud efter att man har druckit.
kunde jag inte kommit med något bättre?!

haha. måste också berätta om det roligaste sms:et jag fick igår.
"grattis. du är sämst på att svara på sms bland alla jag känner."
för det första; du känner inte mig.
för det andra; det handlar om att jag inte vill svara dig.

sen vidarebefordrade jag det och fick som svar att jag var craaaazy.
haha okej?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är skit kul att du berättar om dina äventyr :)

Postat av: mikaela

anna: haha, vad kul att höra! :]

2007-12-24 @ 23:55:07
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback