förlängd tävling

40340-2034

EFTERSOM JAG GLÖMDE HA NÅGON PÅMINNELSE OM MIN TÄVLING SÅ FÖRLÄNGER JAG TÄVLINGEN OCH AVSLUTAR DEN IKVÄLL!
hade för mig att jag hade satt idag som slutdatum, men det var det tydligen inte.
så alla - kom igen och tävla nu! ni kan tävla både i detta och i det gamla inlägget!



som jag lovade så kommer här nu en ny tävling.
det kommer att dras två slumpmässiga vinnare. den lotten jag drar först kommer "etta" och vinner två stycken tvålar från
lush.se och den andra som dras vinner en tvål!

såhär gör du för att tävla:
svara på frågan "hur skulle du vilja att din egenkomponerade tvål doftade?" välj själv om det bara ska vara 1 doft eller om det ska vara en blandning.
svaret skiver du som en kommentar i detta inlägget. då är du med och tävlar!

glöm inte att fylla i mailadressen när du tävlar så att jag lätt kan kontakta dig om du vinner!

fram till den 7:e december klockan 18:00 kan du tävla!
fram till den 9:e december klockan 22.00 kan du tävla!

Kommentarer
Postat av: Freja

Gäller mitt bidrag i det första meddelndet fortfarande :O? Annars, här kommer det igen;
Om jag själv fick välja skulle jag nog ta en härlig tvål med söta insalg av houng & vanilj. Men inte den där billiga syntetiska jätte-söta doften, utan riktiga ingredienser. Gärna med någon sorts skrubbeffekt inuti tvålen, till exempel blomdelar eller havssalt eller dylikt :)
Yummie, den här tvålen påminner mig verkligen om banrdomsminnen hahaa,, :)

2007-12-09 @ 12:18:53
Postat av: mikaela

freja: du är givetvis med i tävlingen! ;D

Postat av: Johanna

Jag skulle vilja att min tvål doftade som den äpple/jordgubb festisen som inte finns på flaska utan bara i papp. Helt sannslöst gott luktar den verkligen. Riktigt mycket jordgubb och svag doft av äpplen.

2007-12-09 @ 14:17:47
Postat av: Elli

Nu när det är såhär i juletider och allt skulle jag vilja ha en tvål som luktar julmust! Det är ju sååå himla gott med julmust. Tänk då att få tvätta sig med en tvål som luktar julmust. Helt toppen :)

2007-12-09 @ 14:42:01
Postat av: Kamilla

Länken till inlägget funkade inte så jag hoppas jag är med fast jag skriver här då :)
Jag tycker doften av kryddnejlika är ljuvlig! Det vill jag att mitt tvål skulle dofta just nu!!! Ger mig gåshud och gåshud är skönt :D
Ha en härlig andra advent!!!

2007-12-09 @ 14:52:47
URL: http://memillakilla.blogspot.com/
Postat av: LiLo

Min tvål skulle lukta lite sådär jordgubb/hallon och en liten blandning med mango/vanilj också.. skulle varit underbart att få ha en sån tvål, haha :)

2007-12-09 @ 16:18:32
URL: http://www.lindsaylo.blogg.se
Postat av: Julia

Vanilj/Choklad

2007-12-09 @ 21:41:55
URL: http://mega-julle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback