sommaren 07 - efteråt

ja, sommaren är väl inte helt slut. idag lyser solen här över skåne, men det blåser jättemycket.
jag tänkte dock sammanfatta sommaren med denna lilla lista! :]

Bästa köpet: kanske kan bli
skinnjackan, trots att jag beställde den nyligen. eller CYKELN!
Roligaste festen: costa brava-veckan hade alla de roligaste festerna!
Sommarens låt: timbaland feat. keri hilson - the way i are.
Roligaste resemålet: costa brava once again.
Bästa konserten: har faktiskt inte varit på någon.
Skönaste människan: haha, vet ej! alla vänner! :]
Sommarens foto: min syster tar de finaste fotona. sommar, vår, höst eller vinter! jiss på bilddagboken.
Sommaren flirt: flirtar bara med pojkvännen. ;P
Bästa dagen: svåååårt! men kanske att komma hem till c efter spanienresorna.
Jag har lärt mig: hm?
Frisyren: klippte ju av 25 cm för ett tag sen, så nu går det att tupera och få massor volym!
Väskan: denna följer starkt med mig. en fransväska hade jag dock inte tackat nej till.
Solglasögonen: ett par vita pilotglasögon har blivit välanvända denna sommaren.
Plagget: alla klänningar! och mina jeansshorts!
Musiken: i min nya walkmanmobil kommer all musik spelas! :D
Beachlektyr: belle de jour & ps. jag älskar dig!
Beautyprodukten: blondschampoot från lush och ansiktskrämen mot glansig hy från yves rocher.
Smycket: stora ringar och massor med tjocka armband!
Glassen: alltid ben&jerrys. i spanien hade de en hel glassbar med BARA ben&jerrys. ah, drömmen!
Skorna: svarta favoritpumpsen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag måste köpa en cykel, det ska finnas en fin blå!

Postat av: mikaela

camilla: jasså? :) vet du vilket märke eller? :) i denna modellen fanns inte blå i alla fall.

2007-08-27 @ 11:58:50
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback