paket nr 2 - från ellos

andra paketet kom från ellos/josefssons.
det innehöll den populära mc-jackan. när jag beställde den använde jag en rabattkod för 10 procent, men imorse när jag gick in på ellos hemsida såg jag att man nu fick 50 !! % på en vara. sånt är alltid jättetråkigt.
men som tur var (tur i oturen kanske man ska säga) så passade inte jackan samt att den verkade ha blivit lite skavd, så den får åka tillbaka och istället kommer en ny hem till mig med 50% rabatt och priset hamnade då alltså på 449,50.
så ska ni beställa något från ellos och josefssons (funkar på båda!) så gör det nu medan rabattkoden funkar. 165814 är koden.

i fredags fick jag även hem den här jackan från ellos, men den åker tillbaka i samma paket.
dels var den lite stor och var inte smickrande för min figur och förutom det hittade jag ju den fina trenchen i lördags! :]

Kommentarer
Postat av: I.C.I.A

jätte snygg skinn jacka! =)

Postat av: mikaela

i.c.i.a: ett riktigt kap! :]

2007-08-20 @ 20:42:23
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej
den jackan som du ska skicka tillbaka till ellos var lite stor..? och jag tänkte köpa en sån.. hur många storlekar mindre tycker du att jag ska beställa jämfört med min vanliga storlek? för jag tyckte verkligen den var skitsnygg!

2007-08-21 @ 12:13:33
Postat av: mikaela

johanna: hej hej! :) du kan ta din vanliga storlek, för jag tog en storlek större för att sådana jackor ibland är så små. men satsa på din vanliga storlek! :] jag tycker också att den är skitsnygg, men den satt inte så bra på mig. men du kan ju bara skicka tillbaka den om du inte är nöjd! :]

2007-08-21 @ 12:36:30
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: kajsa

Nu kan man få tag på skinnjackan först i november. Hur sämst som ´helst grr! vet du någon som äger en i 38? KRam

2007-08-23 @ 00:55:44
Postat av: mikaela

kajsa: vad tråkigt :/ tyvärr vet jag ingen som äger den i storlek 38. mitt tips till dig är att du letar på tradera eller blocket. eller att du går in tidigt på morgonen på ellos hemsida och ser om de har fått påfyllningar från till exempel returer.

2007-08-23 @ 10:25:41
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback