dagens skörd!

nu har jag fotat och laddat upp bilder på det jag shoppat idag! :]
så här kommer det!



1&2. svarta byxor i cigarettmodell. lite ridbyxeinspirerat och med kraftiga dragkedjedetaljer. I LIKE. och det bästa av allt. jag fyndade dom med 70% rabatt! 179 kr blev priset på sisters! (första bilden är uppljusad så att man skulle se detaljerna bättre, de är alltså helsvarta)
3. söt jacka - även den med dragkedjedetaljer. köpt på h&m.
4. tunika i grått, som jag troligtvis kommer använda mycket i höst! från gina tricot.
5. lackleggings. ja, jag kunde inte motstå det. trenden är typ över snart, men jag köpte dom ändå. användas NÄR?  haha! från gina tricot.
6. kortärmad kofta från gina tricot. syns knappt, så svårt att fota svart.
7&8. ett nagellack från isa dora som var på rea. tyckte det var en sån härlig färg (nr. 73. bright peony). köptes på h&m.
9&10. nya underkläder. jag har börjat samla tror jag! allt från h&m.


Kommentarer
Postat av: Becca

bild nummer 10 på bh settet..den bh'n får du akta lite med för de diamanterna fastnar i alla sorters trådar o tröjor (har en likadan), den gjorde hål på ett av mina favoritlinnen :(

2007-08-08 @ 19:12:15
Postat av: Sofie

nagelacket har jag också, det super snyggt!

2007-08-08 @ 19:47:32
Postat av: mikaela

becca: okej, bra att veta! tack så mycket!
sofie: skithärlig färg! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback