h&m-nytt

40340-1002

jag har gått in på h&m i flera veckor nu och väntat på att de ska få in något nytt, men det har inte skett.
idag dock! nu har det kommit in ganska mycket nytt! tyvärr var det mesta jättetråkigt.
här har jag valt ut mina favoriter;

klänningarna är exakt likadana och finns i flera andra färger och mönster.
de ser oförskämt sköna ut att ha som strandklänning eller på afterbeachpartyt! ;D
149 kr.
tunikan är jättesöt och ser så härligt luftig ut! jag vill ha!
149 kr.
kjolarna är också precis likadana. de är precis sådär skönt vardagliga och går att kombinera både med heels och en söt topp eller med gympadojor och en hood.
98 kr.

frågan är om jag ska beställa något eller inte.
jag hade behövt lite nya sommarkläder inför costa brava-resan, men plånboken är inte allt för tjock, och nu väntar mycket fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback