dagens shopping


här är skinnjackan jag skrev om!
jättesvårt att få den rätta färgen på bilderna, men den mörka stämmer bäst. den ljusa publicerar jag bara för att man kanske ser detaljerna bäst på den.
jag fick låna pengar av mamma för att köpa den, men jag kunde verkligen inte lämna utan den! :P
den finns att köpa på MQ för 1499 kr.
älskar att den har vintagestilen och färgen trots att den är splitter ny. sen är även fickorna lite "puffiga"!


denna klänningen fanns också på MQ och kostade 399 kr.
jag som gick miste om h&m:s jeansklänning blev glad när jag fann denna! :]
kommer från 365 sunshine-kollektionen.


två klänningar från mitt kära gina tricot.
kände att jag ville ha lite mer färg nu när det börjar bli vår!
den första klänningen gör sig verkligen inte rättvisa på bilden.
199 resp 129 kr. (tror jag)


en senapsgul blommig klänning från lindex fick också följa med hem.
den kommer inte se så tantig ut när jag har den på mig! ;D
199 kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah ditt ägg. nu har vi samma likadana klänningar fast i olika färger. eh vilken tur jag inte köpte den blommiga, men den va nära att åka ner. BAH

2007-04-01 @ 21:05:41
Postat av: lix

de va från mig asså :D

2007-04-01 @ 21:05:57
Postat av: Amanda

Vad mycket fint du har shoppat, då är du redo för våren då! =)

Postat av: mikaela

amanda: tack! :] japp, våren är vaaarmt välkommen! : D

2007-04-02 @ 09:36:57
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Lottisin

härliga fynd! :)

2007-04-03 @ 11:57:04
URL: http://lottisin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback