livsviktigt

blev utmanad av anna att lista mina 5 viktigaste saker i livet.

- familj, kärleken och vännerna. (alla skulle egentligen kunna gå under "familj" så därför får dom vara tillsammans.

- shopping. lyckan man känner när man lämnar en butik med påsar i händerna, ah, det är underbart och det kan göra hela min dag!

- my celly. min nokia 7610 älskar jag och nu ska jag överlämna denna till mamma för att lämna plats för min nya rosa lilla sötnos. tur att jag inte säljer den gamla i alla fall.

- sängen! åh, den är underbar. trots att jag hellre haft en dubbelsäng så är min säng dundermysig att ligga två stycken i  under täcket kalla vinternätter. MYS!

ja, den femte saken är lite svår att komma på faktiskt.. får tänka lite..

- bloggen, kanske? skönt att få skriva av sig utan att någon ska bedöma det och det är så otroligt kul att få respons på sånt man skriver! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback