it's all about pumps

40340-382

om jag hade hur mycket pengar som helst så skulle jag klickat hem dessa pumpsen i en av färgerna. eller nej, om jag hade hur mycket pengar som helst så skulle jag såklart tagit båda.
för 813 kronor kan
skönheterna från asos.com bli dina. megasnyggt till stuprörsjeans.

fick förresten paket från h&m idag, bilder kommer kanske sen.
väntar ju på mitt american apparel-linne också, vilken himla tid det tar.. hmm.. beställde ju för en vecka sen idag. så lång tid brukar det inte ta?

Kommentarer
Postat av: Lottisin

åh, fick du dina handskar? mina blev försenade ännu en vecka. :(

Postat av: mikaela

lottisin: ja, jag har fortfarande inte fått mina! :/ det var ett par jeans och en skjorta som kom nu.

2006-09-06 @ 05:43:34
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback