i'm sick and i'm a shopoholic

igår blev det inget bloggande dels för att jag inte var hemma på hela dagen och dels för att jag dragit på mig en fet förkylning. huvudet känns stort som en luftballong.

uppstigning 06:20 igår, sen var det praktik, efter det shoppade jag lite och sen jobbade jag fram till 00:00.
lång dag alltså!
och idag när jag bara ville sova ut så vaknar jag förstås av min förkylning.

well well. nu til roligare grejer! tänkte visa vad jag köpte igår! inte så roliga saker men ändå!


skjorta från h&m 249 kr.
behöver en långärmad vit skjorta när jag ska jobba på tisdag, och eftersom jag inte redan hade det så fick jag köpa en! mamma betalade den i och för sig. den är superskön, och jag tycker den är fin för att den är rynkad framtill.
tyvärr var den lite genomskinlig, så jag fick köpa en långärmad bastopp att ha under.


här ser ni bastoppen. (ursäkta tuttbilden, hoppas det bara är tjejer som läser, haha) 98 kr kostade den, också från h&m. även den fick gå för mamis money. den känns jätteskön, och den är lite för stor, vilket nog kan vara bra eftersom h&m's kläder har en smärre förmåga att krympa efter nån tvätt.


till slut hittade jag även denna söta grå kofta på 50% rea, kunde inte motstå den. har länge velat ha en grå kofta också! 99 kronor kostade denna efter rabatterat pris och den fick jag betala själv! ;] den är LOVELY! knapparna är jättefina! (haha, det ser ut som att mitt lår är jättetjockt på den första bilden, men det är mitt andra ben som lurar bakom! inte för att jag har smala lår va, men ja..)

så jag kom hem med allt detta och gjorde bara av med 99 kronor. känns bra! ;]
nu ska jag käka frukost!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja du fick mycket på 99 kronor iaf :) jätte söt skjorta ju, hoppas nu de är det vi tror hehe :) kofta var också super gullig :)

Postat av: Anna

Du är utmanad :)

2006-09-10 @ 10:29:53
URL: http://annaofsweden.blogg.se
Postat av: Annie

Gillade koftan jättemycket

2006-09-10 @ 19:16:30
URL: http://annieuttberg.blogg.se
Postat av: fashionista

Jag har den grå koftan och den är helt underbar. kom ihåg att inte tvätta den på fyrtio grader dock. jag tog handtvättsprogram första gången sen trettio grader och det gick bra!

2006-09-10 @ 22:41:22
URL: http://fashionistasblogg.blogg.se
Postat av: mikaela

annie: ja, den är supermysig!

fashionista: tack så jättemycket för att du sa det! då ska jag komma ihåg det du sa!

2006-09-11 @ 11:00:50
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback