jeans-shoppen!

har en hiiiimla massa märkesjeans som jag tyvärr inte får på mig längre (och kommer inte komma i dom heller) så nu har jag gett upp hoppet och ska sälja dom.
ni bloggläsare får förstatjing!
frakten är 50 kr på allihopa, men de har superlåga pris! alla är 100 % äkta och är ni intresserade,  undrar något eller vill ha fler bilder så maila på: [email protected]

kommer förmodligen lägga ut dom på tradera imorgon eller på måndag så;

SKYNDA FYNDA!



börjar med en kavaj som jag hade på en skolavslutning. enda gången den är använd typ.
jättefin kvalitet och kommer från MQ.
den är inte alls så smutsig som den ser ut på bilden.
strl: 40
70 kr!


nudie-jeans. ett par av mina absoluta favoritjeans. sitter superskönt och har en fin modell!
väl använda, men därav det låga priset. (dock ej inga skador!)
strl: 29
300 kr (nypris 1100 kr)


lee-jeans.

all times favourites!

snyggt slitna, man blir svinsnygg i dom! lite slitna längst ner som ni kan se på bilderna, men annars inga skador! 
strl: 29
200 kr (nypris 800 eller 900 kr) 


fornarina-jeans.
raka i modellen. långa!
snygg slitning, stretch!
lite slitna vid bensluten som ni ser på andra bilden. går att vika upp eller sy upp. (jag är 170 cm och dom är alldeles för långa för mig)
på första bilden syns en liten fläck som har kommit på BILDEN, finns EJ på jeansen!
strl: 29
200 kr (nypris 1300 kr)


ännu ett par fornarina-jeans.
snyggt slitna.
jag har sytt upp dom, och som jag skrev innan så är jag ca 170 lång. du bör inte vara längre än mig.
strl: 30 (men dom är superskinny, passar bättre en 29:a)
300 kr (nypris 1300)


lee igen!
väldigt väl använda, SUPERBILLIGA NU!
mjuka och sköna!
strl: 30
150 kr (nypris 800)


levis 529.
snygg blå färg och snygga slitningar.
knappt använda, absolut inga skador!
strl: 29
300 kr (nypris 1000)


levis 545
ljusa snygga levisjeans.
fläcken som syns vid rumpan finns INTE på byxorna!
sparsamt använda, inga fel eller skador på dom!
strl: 30
300 kr (nypris 1100)


lee-jeans.
superljusa, väldigt snygg färg!
använda ca 3-5 gånger. absolut inga skador. sitter väldigt snyggt!
stretch!
strl: 29
300 kr (nypris 900 kr)


från la redoute.
nya!
aldrig använda, passade tyvärr inte när jag fick dom.
snygg färg och snygg slitning.
strl: 44 (men passar nog bättre en 40/42, eller som baggy?)
100 kr (nypris 400 eller 500 kr)


Kommentarer
Postat av: Sofie

där kommer du nog få en hacka för allt de :)

2006-10-08 @ 15:11:42
Postat av: lina

menar du att du inte får på dig jeansen längre - de är för små? :O

2006-10-09 @ 15:26:53
Postat av: mikaela

lina: jepp.

Postat av: Cia

Hej finns jeansen kvar 529 stl 29, är det 36 i längd, ? jag är intresserad bor i Sthlm.



2008-08-18 @ 12:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback