dresses for me

kan tyvärr inte hålla på med bilder på min dator.. (inte spara, inte ladda upp) tror att det är picasa som drogat ner min dator - har det hänt någon annan?

well. nu till det positiva!
har precis beställt fyra underbara klänningar från asos.
hoppas att det kan stilla mitt klänningssug en aning.
vi får köra på länkar;
1.
fyndklänningen! vågade inte den cremefärgade, så det blev den svarta!
2. jättesöt spetsklänning. tyvärr lite dyrare än den förra.
3. poloklänning. tveksam till om jag kommer att passa i den, men vi får väl se! :]
4. den lila klänningen som jag bloggade om igår. har ju faktiskt inget lila, därför blev det den färgen!

hela kalaset gick på ca 1300. usch. :/

nej, nu blir det födelsedagskalas för my baby! ;]
måste get dressed! (inte i klänning, dock).


Kommentarer
Postat av: låys

klänning nr 1 har jag också beställt,så söt:D och nr 4 är skitsnygg,tänkte ta den också men för dyr för min budget(;

2006-10-20 @ 18:38:30
Postat av: Lottisin

åh jag vill ha den lila! :) visa bild på den sen!

Postat av: Ämäli

poloklänningen är mitt bästa köp på länge, jag ÄLSKAR den! :D

2006-10-21 @ 19:13:49
URL: http://www.nogg.se/kokoshallon
Postat av: Lovisa

hihi åh va sugen jag blir på att beställa klänningar på ASOS nu! jag köpte plånboken på Wedins. Hon i kassan sa att hon nyss hade packat upp den osv. haha a den är mkt fin! blev bara så förvånad att den kostade 80 spänn haha hade förväntat mig typ 40 haha

2006-10-24 @ 18:07:47
URL: http://tablettask.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback