nyshoppat

yeah, har ju lovat att visa vad jag köpte hos min pojkvän i kristianstad. slänger med annat också som jag inte visat!

väskor:

1. från lindex. velat ha den väldigt länge, och nu gav jag mig själv den i present! :]
2. dior. den jag bjöd hem. MEGAFIN!
3. liten partybag från h&m. jättesöt, men idag gick flärparna till spännet av. :/ kass kvalitet.

kläder:

1 & 2. strumpbyxor & knästrumpor. från lindex. kände att jag behövde lite sånt till alla klänningar. köpte även dom vita kabelstickade som jag har på outfit-bilden här undertill.
3. blommig klänning. tyckte den var söt. snygg till ett par boots!
4. svarta shorts. ja, jag vet att dom ser gråa ut, men dom är helt svarta!

skor:

1 & 2. vintage boots. som tyvärr inte passar. buhuuu! därför säljer jag dem.

övrigt:

senaste VR. den får man ju inte glömma! ska nog lägga mig och läsa den nu.

Kommentarer
Postat av: nelle

Jag har också väskan från Lindex and I LOVE IT :D

2006-11-03 @ 00:31:36
Postat av: anonym

snygga boots, vad fick du ge för dom? är dem varma?

2006-11-03 @ 14:26:53
Postat av: mikaela

anonym: jag fick ge 350 kr för dom! och eftersom dom var för små när jag fick dom så har jag inte provat dom utomhus. men det är riktigt tjockt och fint skinn! :]

Postat av: Lottisin

jag vill ha din Dior! :D

2006-11-03 @ 20:06:12
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: mikaela

lottisin: ah, tyvärr så är den inte till salu. ;]

2006-11-03 @ 20:07:32
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: lenie

gillade H&M väskan men när du säger att det va så dålig kvalité så lockar den tyvärr inte så mycket längre...

2006-11-04 @ 18:39:11
URL: http://leenajoutsemo.blogg.se/
Postat av: mikaela

lenie: ja, fast dom går säkert sy på igen, så dom blir bättre. den är verkligen en perfekt "utgång"-väska. och shoppingväska för den delen! så kan man bära fler påsar! ;] superfin är den! och den kostar ju bara 99, och sen kan du säkert skrapa till dig någon rabatt?

2006-11-05 @ 15:07:48
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback