nyårsklänningar

nu mår jag lite bättre, så jag tänkte faktiskt blogga i alla fall, bra va? :]
har precis bläddrat igenom nya numret av elle och där hittade jag ännu ett förslag till nyårsklänning. det börjar faktiskt bli dags att tänka på det nu. och jag väljer såklart klänning innan jag vet vart jag ska vara, haha!

här är den;

40340-582


väldigt snygg! bilden är dock megadålig eftersom den togs med min mobil. den kommer i alla fall ifrån gina tricot och kostar 499 kr. värd att spana in! har innan tänkt på
denna ifrån halens. vilken röstar ni på? tror att det är betydligt fler som kommer att ha den ifrån gina tricot.. sånt är så tråkigt. :/ men å andra sidan vet jag inte alls hur det är att beställa ifrån halens - hur lång tid det tar o.s.v.

Kommentarer
Postat av: sandra

den från gina tricot är grymt snygg. den hoppas jag att jag hittar iaf.

Postat av: mikaela

sandra: mm, och hoppas att den är / sitter lika snyggt i verkligheten om man inte ser ut som hon modellen! :P

2006-11-11 @ 10:25:59
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Anonym

helt klart den från gina, men som du säger många kommer säkert ha den. Fast alla bär ju upp den på olika sätt, så den lägger jag min röst på. Du blir nog fin i den : )

2006-11-11 @ 11:34:33
Postat av: Nelle

GINAS, LÄTT! Blev reeeeeeeeeeedit sugen på den nu. Har den kommit ut i butik än??? iiiiiih :)

2006-11-11 @ 14:20:10
Postat av: Mikaela

Jag tycker att den på Halens var fin, och en riktig nyårs klänning :)

2006-11-11 @ 22:37:09
URL: http://mikaela88.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hejsan! Jag tycker att båda klänningarna är jättefina, men som du skrev så kommer nog många att ha den grån gina tricot & det är ju alltid roligare att ha något som ingen annan har, jag röstar på den från halens.. & beställer du den i veckan så kommer den garanterat att komma före både jul & nyår, jag har beställt därifrån förut & tror att det tar högst tre veckor, om ens det - go for it girl! :D

2006-11-18 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback