h&m-rea

40340-621

när h&m drar igång med stor-rea så får jag svårt att hålla fingrarna i styr! först var jag uppe i 815 kronor men då insåg jag att jag bara skulle ångrat det senare. så jag tog bort lite och slutade med detta ovan! till ett betydligt mildare pris!
smycken och underkläder behövs alltid!

1. lila bygel-bh. (har redan matchande trosor)
2. 2-pack örhängen. små söta rosetter (adorable!!) och ett par snygga i längre modell.
3. ring med stor sten. älskar ringar i denna stilen till festliga tillfällen.
4 & 5. orange push-up bh med matchande trosor.
6. långt halsband (70 cm) med en berlock som känns antik.
7. ännu ett 2-pack örhängen. strassiga örhängen till ett underbart pris!

fick även lite bonuscheckar hemskickat igår, tackar tackar!
i kuvertet låg även två julerbjudande, varav det ena varade bara tills idag. lite snålt? var det andra som också fick detta erbjudandet?


nej, nu får jag sätta igång och städa mitt rum så att jag tjänar ihop pengar till det jag beställt! :]

Kommentarer
Postat av: Angel

Ja jag märkte rean när jag fått mitt pkaet igår var jag inne på sidan i dag då hade ALLA min plagg sänkts hahaha men men...Nu ska jag under december månad recensera för dom med...Otroligt kul

Postat av: Anonym

fick också rabattgrejer, men förra veckan tytp. är dock 20% på allt på h&m imorgon, så skynda fynda :P

2006-11-30 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback