fortf. sjuk

fortfarande sjuk.. så jag ska vara hemma ifrån skolan imorgon också.
usch vilken ångest jag får! men jag är helt slö!

upptäckte idag att h&m hade fått in en massa festfina (och julfina!) nyheter, vilket jag inte kunde motstå. fick ju faktiskt inte hem något från v&r-kollektionen heller, så jag klickade hem en hel del! kommer troligtvis inte behålla allt dock, men ska bli kul att prova!

bilder kommer imorgon - förhoppningsvis av en piggare mikaela.
ska även lägga upp en recension (och bilder!) av det omtalade läppglanset
liparazzi.


godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Mikis

Hur har du råd med allt? :/

Postat av: mikaela

mikis: haha jaadu. jag vet inte. 95% av studiebidraget går till kläder och smink och såna nödvändigheter. sen får jag 400 extra i månaden av mina föräldrar för att jag städar mitt rum och så. ;] och så jobbar jag lite.. det är tight, men det går!

2006-11-16 @ 21:52:16
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback