söndagsshopping

idag tvingade jag ut mamma på lite shopping. även om det var jag som skulle shoppa! ;]
fick bytat mina skor som gick i sönder efter första gången jag använde dom. dåligt!
får se hur det går med dessa.

vi var bara på center syd, som är jättedåligt för er som inte vet, och jag skulle leta efter shortsen på h&m och en skinnjacka.
gick igenom hela h&m utan en skymt av shortsen. då blev jag riktigt ledsen.
när jag hade köpt fyra depend-nagellack på rea istället och gått ut ur affären så ser mamma att alla shortsen hänger på ett ställ precis utanför affären.
så det blev till att raffa åt sig några par och in i provrummet.

det blev svårt att välja färger när jag kom ut, och då var det ändå inte alla färger som fanns kvar.
jag valde till slut ett par marinblå (alltså inte dom på bilden), ett par mörkröda och ett par ljusgula.
det finns egentligen flera andra färger jag vill ha som jag skrev om igår.
jag hade rabatter osv så det blev bara 180 kronor för alla tre - sånt blir man så glad för! :]

men där var det inte slut. fyndade även 2 seglarskärp på stadium. (i samma modell som på bilden). 40 riksdaler för båda två. det ena var röd-vit-randigt och det andra blå-vit-randigt.
också på stadium - hittade jag en bikini för 29 kronor/del. rosa&vit-randig!
mycket randigt nuförtiden.

ett vitt baslinne från cubus hade jag också råd med!



SOM SAGT.. ingen skinnjacka.
fått tips om att där fanns på jc, men självklart fanns det inte på den jc på center syd. någon som vet hur det är i de andra butikerna i skåne?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan tyvärr inte tipsa om några i skåne. du får åka till nyköping, där finns det, garanterat!

2006-05-29 @ 11:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback