studentmottagningar

40340-106   vs. 40340-105

ja, då har man klarat av två studentmottagningar idag.
första stoppet var hos
sandra där det bjöds på smörgåstårta. jag som vanligtvis inte är så jätteförtjust i smörgåstårta tyckte faktiskt att den var otroligt god.
sedan for jag vidare till alexandra där vi klarade av efterrätten bestående av frödinges kladdkaka. MUMS!
jaa, det blir en hård match däremellan. kladdkakan vinner nog slutgiltligen eftersom jag är svag för allt som har med kakor att göra, speciellt när det är choklad inblandat.

jag som mådde lite segt efter festandet igår skippade partyt idag även om man blev lite sugen när man drack lite bål och fint vin. well, det får bli en annan dag!

tack för två trevliga mottagningar, girls!

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack för att du kom!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback