sött armband

har hittat ett jättegulligt armband från asos.
men det blir 130 kronor efter frakt så det känns lite onödigt att bara beställa det.
det får nog bli en annan gång.



dessutom har jag fortfarande inte fått mina kläder därifrån. är det inte lite konstigt? för en vecka sedan fick jag ett mail där det stod att jag skulle låta det gå 3-4 dagar innan det levererades. men det har fortfarande inte kommit..
man får ju en länk skickad där man kan följa paketet och där står att det är i malmö och "unable to deliver" - har ni varit med om något liknande?
har mailat asos så får vi se vad som händer.
det är trots allt en beställning på 2200 kronor så man vill ju inte att det försvinner och jag vill ha mina kläder!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad konstigt :/

Postat av: mikaela

sandra: mm, det är ju supertråkigt! :/

2006-06-20 @ 15:51:31
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback