rykiel homme S/S 07

nu kommer något helt nytt i min blogg faktiskt. inte nog med att det har skapats en ny kategori (som förmodligen borde skapats tidigare) men även HERRMODE.
jag har spanat in sonia rykiel's homme-kollektion för våren/sommaren 07 som visades upp idag i paris. ja, det är inte klokt vad långt före oss i tiden designers ligger.

här får ni smakprov på kläderna.. och skulle det vara så att du inte är intresserad av mens clothing så kan du ju alltid spana in de små söta pojkarna! ;] 

 


nyckelorden verkar vara;
mönstrat - alla bilder. randigt, prickigt osv. (till och med tillsammans - bild 4)
färg - bild 1,2 & 3. kul att se färg på våra annars kanske ganska färglösa pojkar.
marininspirerat - bild 5 & 6. trenden verkar hålla i sig även nästa år.


nå.. vad tycker ni? jag tycker kollektionen är supersnygg i alla fall. se hela här.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mycket fina färger och ränder, ser ju lovande ut!

Postat av: mikaela

amanda: ja visst gör det! man får väl dra med "mannen" på shoppingrunda lite lagom till nästa vår då. ;]

2006-06-30 @ 21:49:52
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Christian

Grejen är den att du tror verkligen att jag ska ha såna kläder. Det såg ut som kvinnokläder alltihop. och inte nog med det. Det var GROTESKT fult!

2006-07-01 @ 14:42:41
Postat av: mikaela

man kunde ju alltid hoppas..

2006-07-01 @ 15:15:20
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback