mom - 40 years

idag fyller kära mami fyrtio år så jag och pappa ska snart sticka iväg och handla present till henne. jag har redan valt ut att vi ska köpa fyrkantiga tallrikar till henne. (som jag vet om att hon gillar)
är era föräldrar också så? dom säger att saker är fina och att det hade passat bra där och där, men ändå så köper dom inte det? (TROTS att det är billigt)

sen ikväll blir det grekrestaurang. hoppas att det inte blir för maffigt till min nya diet.
ska gå 60 minuter med pojkvännen efteråt, så det blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Micaela

har du nåt tips på vart man hittar fina fyrkantiga tallrikar..? jag letar verkligen men hittar inget speciellt...tack på förhand

2006-06-19 @ 16:37:20
Postat av: mikaela

micaela: ja, jag köpte till mamma på lagerhaus. älskar den affären!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback