en liten lista

...i väntan på att gå till doktorn med min onda hals. :/

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Den första cigaretten jag tände landade direkt på mina nya stövlar, och istället för att fortsätta vidare ner på betongen stannade den kvar alldeles tillräckligt länge för att åstadkomma ett litet, prydligt hål" (världens längsta mening?)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min lila tandborste som ligger bredvid skärmen.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Början på en skittråkig film.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
10:53 (10:48 var den)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Fåglar som kvittrar utanför mitt fönster.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Det var igårkväll när jag skulle till ica och handla plastband.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar, bl.a
Cassandras där jag snodde listan.
8. Vad har du på dig?
Haha, bikiniöverdel och guldiga trosor.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Nej. Eller hur är det nu? Man drömmer varje natt men kommer inte ihåg?
10. När skrattade du senast?
När jag läste Cassandras svar på denna fråga! ("När tanten ringde in och sa barnkväll" - antar att hon menade på ordjakten som jag också kollade på igår)
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, lampor och en tidningshylla.
12. Har du sett något konstigt på sistone
Man ser väl småkonstiga saker hela tiden men just nu kommer jag faktiskt inte på något.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Jag såg Scream 3 igårkväll med my babe.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Wow. Det skulle ta lång tid att skriva allt. Men framför allt; ett stooort hus med stooor trädgård, en BMW X5 och en Landdrover, en himla massa kläder och väskor och skor...och skaffa barn.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag kan sjunga?
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att a l l a i världen skulle ha tillgång till mat och vatten. (detta skrev Cassandra och jag är absolut villig att hålla med.)
18. Tycker du om att dansa?
YEAH! lätt!
19. George Bush?
Asshole.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Noah och Rochelle.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, jag hade gärna bott utomlands.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Du får ett nytt liv."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback