ellen pompeo

40340-95jag är så svag för ellen pompeo. hon ser så himla fräsch ut i sitt neutrala fräkniga ansikte och lätt ruffsiga hår. nuförtiden ser man henne lite överallt i tv-rutan tycker man. senast idag på vänner. nej, nu när det är sommarlov får man nog börja se grey's anatomy. ÄNTLIGEN! har haft avsnitten på datorn i flera månader nu men jag har inte haft tid. (tagit mig tid, rättare sagt)

imorgon funderar jag på att ta en tur till helsingborg trots att jag är ledig. tänkte strosa lite på stan och kolla in second hand-affärerna jag har fått tips om. min ursäkt är att jag måste köpa studentpresenter!
lovely!
tips kanske?

måste bestämma mig om skinnjackan också. kan nog få den rätt så billigt från blocket, men usch - man kan ju inte prova. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback