up early

jag gillar inte alls att vakna såhär tidigt, men eftersom pojkvännen fortfarande sover och kommer att göra det i flera timmar till så kan jag ju lika gärna göra något vettigt! ....så nu spanar jag in asos rea! :D
har gjort en liten budget nu och det verkar som att jag har lite pengar över efter italienresan trots allt! :]

jag vann förresten petras (
shecity) två auktioner. så nu är jag snart ägare till en gul kabelstickad ralph lauren-tröja och ett par vita ralph lauren loafers.

UPPDATERING: nu har jag spanat in asos och guuud vad mycket jag hittade. om jag ska beställa så får jag nog rensa lite trots att det mesta är på rea.



älsklingen har fortfarande inte vaknat så jag kanske ska bläddra igenom la redoute's höst/vinter.

Kommentarer
Postat av: Debbie

ååh, deras rea är FARLIG! haha.. nästan så jag håller tummarna för att plaggen ska va slut i min storlek när ja klickar på dom..för annars vet jag att ja kommer få värsta ha-begäret :P

Postat av: anna

ungefär hur mkt brukar frakten kosta när du beställer från asos? ;)

2006-07-23 @ 17:15:13
URL: http://annaofsweden.blogg.se
Postat av: kela

debbie: hehe, jaa, det är den verkligen. men redan några timmar efter var det jättemycket som var slut. kanske bäst så ändå. haha! ;P

anna: det kostar runt 60 kronor när man beställer lite. (ungefär 2-4 saker) och 200 om man beställer mer. det har med vikten att göra.

2006-07-23 @ 18:18:33
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: frida

blogga mer, gillar att läsa din blogg :)

2006-07-24 @ 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback