italienbloggen: shopping

idag har vi vilat lite från solen och skulle åka till ett shoppingcenter vi varit på tidigare år. tydligen höll italienarna på att bygga om vägarna så vi körde vilse men hittade istället ett annat varuhus som till och med var mycket bättre än det förra! :]

ni får se vad det blev shoppat när jag kommer hem.

imorgon ska vi till en marknad i närheten.. får se om jag hittar något där också! annars har jag hittat en supergullig väska på gågatan som jag också funderar på!

well, efter marknaden imorgon och fram tills på onsdag ska jag bara PRESSA! ;]
sen får jag äntligen träffa älsk. <3

men nu ska jag snart käka middag och sen avnjuta lite hallon och en iskall bacardi breezer. mums!



förresten, sofie! eftersom jag inte kan kommentera bloggarna så får jag svara till dig här. kolla på
asos!

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack vännen :) hoppas vi ses snart!

2006-07-13 @ 22:00:26
Postat av: Petra

Hej hej : ) Läste precis ditt inlägg - jag mailar dig imorgon ; )

sov gott!

Postat av: Gabbi

Hej Mikaela :) svarar här i din blogg så att du helt säkert ser mitt svar. hur som helst så är det inte jag som bjuder på tröjan, så du får leta vidare :) hoppas du hittar "budaren" iallafall! kram.

2006-07-15 @ 20:03:49
URL: http://gaabbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback