italienbloggen: oh sunny days

en himla massa fina dagar har det varit. det har bara varit en dag med dåligt väder som jag skrev om för ett tag sen. nu känner man att dagarna börjar ta slut. på torsdag är man hemma igen. (hos pojkvännen :] )
var på marknaden som jag skrev om i fredags och jag köpte vääääärldens finaste väska. lovar att ge er bild när jag kommer hem.
den är iaf mörkbrun (nästan svart), quiltad med axelremskedjor. I LOOOVE IT!
lyckades pruta ner den från 48 euro till 35. egentligen var det inte enough men den var sååå fin och dom gick verkligen inte med på ett lägre pris. köpte lite underkläder också. bh:arna kostade 20 kr/st och trosor för 10 kr/st.


Kommentarer
Postat av: anna

keep up the good work, mycket kul att läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback