asos-höst!

40340-217


här är mina favoriter bland det nyinkomna på
asos.com. ja, även klänningar. man går väl på partyn på hösten också? ;]
stövlarna är utan klack vilket gör dom till ett par supersnygga vardagsstövlar - lite lagom nerhasade också! har länge letat efter ett par sådana i svart. just nu är jag ju helt inne på röda skor men dom är inte riktigt den röda färgen jag vill ha. (åtminstone ser det inte ut så när tjejen har dom på sig.) svart är säkrare.
för 474 kronror blir dom dina.
väskan är lik fendis spybag, men när man klickar här skiljer den sig lite mer i alla fall. skitsnygg hade den varit på min arm i höst i alla fall! ;] 298 kronor.
klänningen kommer från golddigga (men finns också den på asos) och är en perfekt "den lilla svarta", kanske inte för de lite mer eleganta tillställningarna eftersom den har "golddigga" i strass stort på ryggen.

tyvärr är det väldigt skralt i kassan för tillfället, men vi får väl se om mamma och pappa ändrar sig angående pengar till höstkläder (om inte annat när min syster också börjar tjata kanske). eftersom jag nu fick betala h&m-beställningen själv så kan jag ju använda dom pengarna till annat isåfall! :]

Kommentarer
Postat av: felicia

väskan gilla jag :)

Postat av: hannahsthlm

Söt väska=)!

2006-07-27 @ 22:38:50
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Anna

aaah den Fendi spybag liknand väskan är bara för underbar. :)

2006-08-01 @ 21:11:16
URL: http://annaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback