göteborgsshoppingen

nu tänkte jag visa er vad jag shoppade i göteborg! :]

jag tänkte börja med det jag fyndade (fick av mami och papi - TACK!) på ullared.


1 & 2 - en klänning! och en fin sådan! somliga av er tänker säkert; "eww, ullared.." men det rör mig inte i ..! ;] en sådan festlig klänning för 149 kr tackar jag INTE nej till!
3 - hittade ännu en klänning där. en i polomodell i mjukt och mysigt material! 119 kr.


4 - grå "jacka". man kan ha den som tjocketröja nu på vintern, men till våren kommer man nog kunna ha den som bara jacka. otroligt mysigt material! 129 kr.
5 - träningskläder! perfekt att fynda på ullared! tröjorna kostade 79 kr och det svarta setet med vita detaljer kostade 129 kr.



6 - diadem. den breda modellen som jag älskar. ett rött, ett bronze och ett svart. tror att de kostade 10 eller 15 kr styck.
7 - underkläder i massor! sköna undies i 95 % bomull fanns det gott om och jag passade på att slänga ner en hel del i vagnen. trosorna kostade 19 kr styck och behåarna kostade runt 50-lappen. mamma hade även slängt ner två par strumpor till mig!

förutom detta så köpte jag sjukt mycket ansiktsmasker, hårfärg, hårvård, kroppsvård, nagelvård och annat smått och gott! :]

inne i göteborg handlades detta;

1 - en svart och luftig klänning ifrån h&m trend. fickor i sidan - yes! i love it. tror att det är en likadan som kakmonstret har (något liknande iaf). 498 kr. sååå svårt att fota svart - sorry!
2 & 3 - min (högst troliga) nyårsklänning. jag fullkomligt älskar modellen och att den är liite glittrig (kolla sista bilden) känns helrätt på nyår! att ha en nyårsklänning från h&m känns inte som någon fara eftersom även den kommer från h&m trend (vilket bara finns i 1 h&m-butik här i skåne). förhoppningsvis kommer jag att vara ensam om den på nyår, vart det nu än blir..

köpte även lite julklappar - men det kan jag ju tyvärr inte visa! :/


Kommentarer
Postat av: x Em

åh, jag ÄLSKAR gekås! fubbis dig som vart där, måste åka snart, snart, snart :D

Postat av: Anna

Oooh nu blev jag laddad :) ska dit på ons :)

2006-12-11 @ 19:27:30
URL: http://pannispannis.blogg.se
Postat av: Sandy

hade man klippt av tyllet under klänning#1 hade den blivit ännu snyggare. är inte så high på halterneck men det var bland det snyggaste jag någonsin sett i bloggen; nice!!!

2006-12-13 @ 16:11:45
URL: http://sandysblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback