en kärleksförklaring

40340-720

här kommer det efterfrågade inlägget om kärleksförklaringsboken. :]
för mig kändes det som en given julklapp till pojkvännen och den blev verkligen uppskattad!

kort sagt är det en liten bok som innehåller ALLT om er tid tillsammans.
och trots att den är färdigtryckt kan du göra den till er egen genom att berätta just er saga. och det finns gott om utrymme att lägga till foton och kommentarer!

exempel på saker att fylla i:
" den finaste komplimangen jag fått av dig:"
"första gången vi var ifrån varandra:"
"första telefonsamtalet:"


du kan beställa
bokenbluebox.se till ett bra pris. (de har för övrigt väldigt bra service och snabb leverans!)
varsågod - här får du bästa tipset på bäsa alla-hjärtans-dag-presenten! ;]



foto: privata & bluebox.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy vad coolt :) lätt den bästa alla hjärtans dag presenten :)

Postat av: Sofie

åhh jag kommer ihåg första gången ni träffades :) har hört historien så många gånger, är lika fin varje gång :) ni är som jorda för varandra! jag hoppas på er de vet du gumman!

2006-12-29 @ 18:18:11
Postat av: Anna

Jag behöver hjälp med nyårsoutfit :) Finns på min blogg :)

2006-12-29 @ 19:57:15
URL: http://pannispannis.blogg.se
Postat av: Anonym

:O insåg precis att bluebox finns i malmö!

2006-12-29 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback