djupdykningen

nu har jag letat och provat lite i min garderob.
provade klänningarna som jag köpte i göteborg igen.



men jag har jätteproblem med skor!
ska ha klänning nr 1 på nyår och vill inte ha FÖR höga klackar.
så hur gör jag?



well.. det var framförallt kvällens outfit jag var orolig över men jag tror att jag har hittat en lösning faktiskt!



som ovan! fast på bilden har jag ett vitt linne och jag ska ha en vit bomullstopp med korta ärmar istället. jag ska nog ha svarta leggings till också!
bättre bild på klänningen ser ni här.

vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Anna

Kvällen outfit ser riktigt cool ut :) kör på det :) till klänning nummer ett hade jag nog isf satsat på svarta ballerina och leggins :) fint :)

Postat av: Annii

Åh, fina klänningar! *avundsjuk* Du kan ju köra med ankelboots som inte är så höga.. eller som Anna skrev, ballerina:)

2006-12-21 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback