USCH!

40340-295

jag vaknade inte till den roligaste bilden på
aftonbladet.se idag. den handlar om getingar, och jag avskyr verkligen getingar. i år har vi slått getingrekord - det har i alla fall JAG märkt!
här kan du läsa om hur du fixar en grillfest/kräftskiva/vadsomhelst utan getingar.

har funderat lite över det här med att uppgradera medlemsskapet som man måste göra för att få bort ramarna runt bilderna.
60 kronor i månaden är en hel del pengar för mig. och frågan är om det är värt det för att bara ta bort ramarna, vad kan man mer göra?
jag kan liksom inte html osv.

förresten.. om man uppgraderar - ingår man någon prenumeration då typ? eller kan man prova en månad och sen gå tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Anna

jag ville skaffa betalblogg men har inte rätt kort så jag kunde inte betala och det mailade jag till kundtjänst och sa och då fick jag 2 månader gratis. :) hoppas det löser sig med mitt kort sen. inte så kul när man inte har visa :/

Postat av: mikaela

anna: okej, det kanske man skulle testa. jag har inte heller något visakort.

2006-08-20 @ 13:38:49
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Sandra

alltså, du kan betala och sedan gå in och ändra i htlm koden (där du kan ändra text,färger,ramarna osv) och om du sen klickar på 'avsluta medlemsnivå' (eller något sånt) innan perioden du betlat för är slut så avslutar du prenumerationen men ändringarna stannar kvar :)

2006-08-21 @ 22:04:35
URL: http://fair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback