skolstart

40340-269
söta pennor va? ;]

imorgon börjar skolan och jag har förberett mig så smått. idag kom alla kläder från h&m, vet iofs inte om jag kommer ha något av det på mig imorgon. ska snart ta bilder till er!
men igår var jag och köpte pennor, suddgummi och en pennvässare.
batterierna till miniräknaren är på laddning (om jag nu ska läsa matte c).
och mamma och pappa ska köpa färgade block på ica maxi i helgen (det är ju bäst med en färg till varje ämne).
som tur är så får vi en jättebra kalender i skolan så det behöver man inte lägga pengar på!

SISTA ÅRET, HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Super söta pennor! :)

Postat av: sofie

yeah sista året, de kommer bli kul :)

2006-08-16 @ 17:48:20
Postat av: Sandy

Ååååh, såna pennor MÅSTE jag ha! Var har du köpt dem?

2006-08-16 @ 18:34:20
URL: http://sandysblogg.webblogg.se
Postat av: doh

vad länge sen jag köpte pennor och skrivblock till skolan :D laptops rule :D så vet man alltid precis var man har sina anteckningar också :D

2006-08-16 @ 18:37:21
Postat av: mikaela

sandy: jag har köpt dom på domus. vet inte om det finns någonstans i närheten av dig?

doh: haha, ja, det är ju helt klart bättre! :] tyvärr får vi inget sånt av skolan! ;]

2006-08-16 @ 18:50:35
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: doh

va synd :p det gör verkligen skillnad :D min syrra som går i gymnasiet får laptop av skolan :) förstår man inte nåt *googla* hänger man inte med riktigt eller om man inte förstår ett ord *googla* :D

och man kan anteckna mycket mer på laptopen än om man skriver för hand eftersom det går snabbt att ändra om man skrivit fel och så organiserar man upp allt snabbt :D

plus att det är en fördel om man som jag kan skriva utan att ens titta på tangentbordet och skriver snabbt :D

jag tror att laptops genom skolan skulle göra en stor skillnad i antecknandet :D

fast blev ändå sugen på några fina pennor :D älskar fina skrivblock och sånt :)

2006-08-16 @ 21:41:50
Postat av: nad

fast årets kalender var kass ju. :/ dom skulle haft likadana som förra året ju, med massa rabatter och så. buhu!

2006-08-19 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback