recension av kläder

40340-319
ego-bild med nytt linne och ny kofta.

ja, då tänkte jag skriva lite om mina kläder jag fick igår.
stövlarna
skrev jag redan om igårkväll men det kommer lite till idag. 
på betygsskalan är 5 max.
fläckarna på bilderna är från spegeln - BLÄ!

stövlarna:
måste bara säga att de har redan blivit mycket skönare. gick med dom hela kvällen igår och har haft dom på mig hela dagen idag, så nu är dom mycket mjukare! :] och jag vill väldigt gärna ha ett par röda också trots att inte plånboken tillåter det. 474,04 kronor kostar de och om du klickar här kan du också köpa ett par. det var en tjej som frågade om hur klacken var och därför har jag tagit en bild på hur den ser ut. möjligtvis behövs den klackas om. om jag har tur så behövs det inte denna säsongen.

Kvalitet: XXXX (har blivit mycket mjukare efter lite användning)
Passform: XXXX (ja, dom passar! ;P har töjt sig lite nu så de inte sitter så hårt)
Pris: XXXXX (ett par vinterstövlar för under 500-lappen!)

linnet:
detta linnet klickade jag också hem när jag var i farten.
ett jättegulligt linne som tyvärr har lite stora axelband, men jag får väl leva med det. snyggt till svarta byxor eller bara ett par leggings då linnet är rätt så långt.
INGENTING för tjejer med stora bröst, varning!
270,88 kronor på asos.com.

Kvalitet: XXXX (tunt och luftigt linne, skönt mot kroppen!)
Passform: XXX (lite för stora axelband för mig och lite sladdrigt, men annars bra!)
Pris: XXXX (tycker 270 kronor är ett bra pris för ett partylinne)

koftan:
en efterlängtad kofta kom också hem till mig igår. har länge varit på jakt efter en lång lite oversized kofta. valde en i svart, men fanns i flera andra färger. den är himmelsk! vet att det är många som har väntat på denna recensionen och jag säger bara; BESTÄLL! superskön, bra längd, bra kvalitet, bra pris!
den funkar bra både som öppen och knäppt. på bilderna bär jag den till bara leggings och det funkar perfekt eftersom den är så lång. nu är det ju svart på svart, så det syns inte så bra. är riktigt sugen på att beställa i någon annan färg också.. 270,88 kronor kostar även koftan - också från asos.com.

Kvalitet: XXXXX (PERFEKT!)
Passform: XXXXX (PERFEKT!)
Pris: XXXXX (PERFEKT!)

Kommentarer
Postat av: Debbie

Oh, koftan va ju supersnygg! Ser skön ut :)

Postat av: martina

uooh så fint!

2006-08-23 @ 18:35:48
URL: http://martinafriberg.blogg.se
Postat av: Anna

Den koftan påminner om en jag har hemma :) man bårde kanske satsa på den. :) går din ner över rumpan? ;)

2006-08-23 @ 18:35:56
URL: http://annaofsweden.blogg.se
Postat av: mikaela

debbie: ja, den är verkligen superskön!

martina: jag är jättenöjd med allt! :D

anna: ja, jag skulle rekommendera alla att satsa på den! :] den går ner över rumpan, ja. så man skulle kunna ha den till bara leggings med något linne eller tröja under.

2006-08-23 @ 19:31:39
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Lottisin

åh, förbannat... nu måste jag kanske beställa den där koftan då iaf... :D förresten om stövlarna, får man jeansen innanför om man vill?

2006-08-23 @ 22:29:05
URL: http://lottisin.blogg.se/
Postat av: mikaela

lottsin: ja, det tycker jag att du ska! ;] japp, man får jeansen innanför. kanske är lite trångt när du provar dom första gången.

2006-08-24 @ 06:19:43
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jag var bara tvungen att beställa den där koftan på direkten när jag såg den på dig :) Grymt snygg!

2006-08-25 @ 14:05:12
URL: http://mikaela88.blogg.se/
Postat av: mikaela

Mikaela: Tack! :] du kommer inte bli besviken. den var så grymt skön!

2006-08-25 @ 14:24:44
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback