ready to rock

40340-339



skrev ju om harmony-kollektionen igår så då tänkte jag skriva om ready to rock-kollektionen idag. som ni kanske ser så är det väldigt mycket mer jag föll för här. vet egentligen inte varför. jag har ju knappast någon rockig stil annars. ;P

10 favoriter - vi börjar väl uppifrån ifrån vänster...

1. svarta jeans. det hade jag verkligen behövt i höst. vet inte riktigt om jag ska köpa några. har redan två par svarta byxor. det är ju verkligen snyggt till allt! 398 kronor.

2. duffel. har ju beställt en svart ulljacka till hösten, men det hade varit kul att varva med denna söta duffel. mysiga färger också. 498 kronor.
3. kortärmad jacka. tyckte att modellen hade en svincool outfit, men annars hade jag nog inte vetat vad jag skulle använt jackan till. 198 kronor.
4. leopardmönstrad kofta. trots att jag inte är något stort fan av denna leopardtrend så gillade jag denna koftan. väldigt fint till möjligtvis de svarta jeansen? 198 kronor.
5. zebramönstrad väst. ännu mer djurmönster! denna gillar jag dock för att den är så lång så att den blir en klänning typ. hänvisar igen till modellen med den coola outfiten. 198 kronor.
6. skjorta. jag tycker att den är snyggt figursydd och jag älskar puffärmarna. slipsen är dock ett BIG NO NO för mig, men den kan man ju ta av! jag hade gärna haft både en vit och en svart. 198 kronor.
7. leopardpälsväst. jag skrämmer nästan mig själv, det måste jag erkänna. men ja, jag gillar denna. jag tycker faktiskt den är heeelt fabulous. jag har gillat den sedan första gången jag såg den i butik. 349 kronor.
8. tights. jag gillar ränder - och jag hänvisar än en gång till; modellen! det enda jag kommer på är dåligt är priset. 198 kronor för ett par tights. (snål man är alltså!)
9. svarta byxor. bomullsbyxa. ja, jag vet inte varför jag vill ha ännu ett par. men det är bra. klassiskt. och jag vågar mig inte på röda eller gröna. 198 kronor.
10. hjärtörhängen. med röda strasstenar. jag tycker att dom är såå söta! 39,50 kronor.


Kommentarer
Postat av: Mikky

Så snygga kläder!

Postat av: Nelle

Jag tycker de randiga tightsen är sååååå häftiga. Men kommer dock inte på något snyggt man kan ha till :/ Jackan blev jag starkt intresserad av nu. Har letat efter en sådan sjuktligt länge, fast i Adidas. Nästan bud på att köpa en här istället så att man får en överhuvudtaget :)

2006-08-25 @ 18:35:38
URL: http://cornelle.blogg.se
Postat av: mikaela

mikky: mm, det tycker verkligen jag också!

nelle: visst är dom?! jag tyckte att det var fint att ha det så som modellen har det.
well, imorgon ska jag shoppa, så vi får väl se vad jag hittar för godbitar då! :]
och förresten.. köp den på h&m. har också velat ha sådana från adidas, men vart hittar man dom!?

2006-08-25 @ 19:37:58
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Nelle

mihi, jag ska också shoppa imorgon. guuutt! :) jag har bara sett EN ENDA som har det, och den tjejen hade köpt sin i Malaysia. Haha, jag bara, hm.. resa dit, boende, tröjan, hemresa.. Njaaaeeee! :) Sen har jag kollat runt lite på internet om man kan beställa en sådan MEN NEJ :( Knäckande! Får helt enkelt bli en från H&M. Det enda som skiljer är ju trots allt märket, vilket inte gör så mkt :) Enjoy your shoppingtime tomorrow, cause I WILL :D

2006-08-25 @ 20:50:38
URL: http://cornelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback