elle i samarbete med h&m

40340-297

här ser ni bilder från "elle i samarbete med h&m". elle har valt ut kläder från hela h&m's sortiment och har valt och anlitat stylist och fotograf.
förutom att det var riktigt fina matchningar (som man aldrig kommit på själv) så är bilderna väldigt fina i sig. här ovanför ser ni lite smakprov.
jag gillar klänningen längst till vänster. någon som sett den och vet vilken avdelning på h&m den finns på?

nu ska jag se heartbreak hotel med älskling och familjen!
ciao!

Kommentarer
Postat av: Annaa

hej, du har gjort ditt kollage i picasa 2 va? för när jag gör det med 3 bilder så ser man typ inte två av bilderna :/ hur får du dem att bli så "utspridda"... najs blogg annars =)

2006-08-20 @ 20:32:13
Postat av: mikaela

annaa: japp, det har jag gjort! det finns säkert ett annat sätt att göra det på, men jag har inte lärt mig. i alla fall så håller jag inne shift-tangenten samtidigt som man typ klickar på bilderna. då flyttas dom. tack så mycket! :] och lycka till!

Postat av: Vintage* Jessica

SNYGGA bilder :)

2006-08-21 @ 18:52:11
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: mikaela

jessica: ja, visst är det!? mysigsa höstbilder!

2006-08-21 @ 20:40:25
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback