det som inte fick följa med...

ja, det blev alltså shoppingrunda idag - trots att min ekonomi egentligen inte tillåter det. jag har ju inte precis fått lön som alla andra! :/
om ni har tips på jobb så ge mig! var som helst i skåne, typ! :P

innan jag visar er vad jag köpt idag så tänkte jag visa det jag inte köpte men som jag egentligen också vill ha.
(jag köpte förresten ingenting från h&m, det har nog aldrig hänt förr)


bild 1; ullkappa - h&m 698 kronor. fyfasen vad fin den är! men jag har inte 700 kronor att lägga på en jacka till just nu. borde jag spara till det? vad säger ni?
jeans - &denim/h&m 398 kronor. inte så bra bild, men dom är nya i &denim-kollektionen och dom är såå fina. passade jättebra till kappan också.

bild 2; ankelboots från din sko 280 kronor. jag hittade inte de röda som jag kollat på innan, men i verkligheten var dessa blåa jättefina också. dessutom köpte jag ett par röda stövlar idag ändå. (ni ser förresten mina vanliga skor på denna bilden, ni som blev nyfikna på beskrivningen i outfit-inlägget)

jag vill ha alla tre sakerna!

Kommentarer
Postat av: Angel

Fint

Postat av: mikaela

angel: ja, synd att man inte var gjord av pengar så att man kunde köpa allting man tycker är fint! ;]

2006-08-26 @ 19:24:55
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: doh

barnavdelningen på hm har fina jackor som liknar de på vuxenavdelningen , där kostar jackorna typ inte mer än 500kr :D

har hittat en skitsnygg jacka där som jag ska köpa i veckan :D

och nej jag är inte anorektisk, men i och med att barnen blir tjockare och tjockare så blir storlekarna på barnavdelningen större och större :D

vi kan tacka mcdonalds för det ;)

allmänt tips tror jag, man kan fynda fina saker på barnavdelningen :)mycket billigare än på vuxenavdelningen :)

2006-08-27 @ 13:09:01
Postat av: Lottisin

skorna är adorable! :)

2006-08-28 @ 14:39:38
URL: http://lottisin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback