american apparel

40340-365american apparel har nu kommit in hos nelly.se. jag tänkte beställa ett svart hemma imorse, men jag hann inte eftersom jag var tvungen att beställa i min pojkväns namn för att få 50 kronors rabatt. nu när jag kom till skolan var de svarta såklart slut i min storlek, så jag tog detta gröna istället. hoppas att jag blir nöjd med det. 153 kronor gick hela kalaset på. :] för ett baslinne är det väl inte jättebilligt, men jag hoppas att de är så bra som engla säger.






UPDATE: fick tips av lottisin att de hade fått in linnena i svart igen i alla storlekar, så jag ringde så fort jag såg det och jag hade tur - de hade inte hunnit packa det än. så nu får jag hem ett svart istället. YEEEAY! :D

Bild lånad från Nelly.se




Kommentarer
Postat av: Lottisin

det finns i svart nu. i alla storlekar! recensera sen så man får veta om d är nå bra! :)

Postat av: apple

nja , men alla jag hittat i butik är så spetsiga & jag vill att dom ska vara runda. men jag ska fortsätta mitt letadnde :) puss

2006-08-29 @ 14:31:48
URL: http://www.sarapriscar.webblogg.se
Postat av: mikaela

lottisin: tack för tipset! jag hann ringa i sista sekunden och ändra till ett svart! :]

apple: ah, okej. nä, ibland hittar man inte det man vill ha. dom var riktigt snygga i alla fall. så hittar du inte några så gör en chansning! går säkert att sälja i värsta fall! eller så går det väl att ångra sig inom 14 dagar?

2006-08-29 @ 16:40:11
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Lottisin

vad bra att man kunde vara till hjälp! :)

2006-08-29 @ 16:48:37
URL: http://lottisin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback