bojkotta tradera

igår när jag skulle logga in på tradera möttes jag av "ditt konto har blivit spärrat". kollade mailen, men inte har jag fått något mail! eftersom de inte har öppet till längre än 13:00 på supporten fick jag vänta med att ringa till idag.
på supporten meddelar dom att eftersom jag använt felaktig rubrik fyra gånger har mitt konto blivit spärrat.
i förrgår fick jag ett mail om att en av mina auktioner hade stoppats på grund av felaktig rubrik och jag blev av med mina bud jag hade. (detta är väl straff i sig?)
visst, jag säger inte emot att jag har fått fyra auktioner stoppade på grund av detta, men det är under fyra års tid(!!) jag kan väl köpa att man blir avstängd om man gör det mer regelbundet, men här var minst ett år mellan gångerna.
i övrigt hade jag 100% positiva omdömen (över 200 st) och är alltså en lojal säljare.
nej, tradera, detta tyckte jag var riktigt dålig behandling av en trogen medlem. har nu tagit bort min tradera-banner och alla länkar (och det var ett par stycken kan jag säga) till företaget.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag har också blivit spärrad..och har faktiskt ingen aning om varför.. det stod inte i mejlet :/

Postat av: Martina.

Samma sak har hänt mig, man blir riktigt jävla trött! Tradera skulle behöva lite konkurrens, så det vore lite press på de att de inte kan bete sig hursom helst mot sina medlemar.

2010-03-31 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback