helg i båstad

det vore klart att önska att det hände mer på bloggen än vad det gör.
inte nog med att det händer en hel del grejer här i båstad nu under första tiden, jag har dessutom dragit på mig en hemsk förkylning. började med lite halsont, men nu sitter det i näsan och känns tungt i bröstet/lungorna också.

men en liten kort update om helgen kanske;
i fredags hade vi en trevlig kväll på pepes och dansade loss tillsammans med mängder av transvestiter.
i lördags sov vi bort hela förmiddagen innan vi stack ner på torget och tittade på high heel race.
igårkväll skulle vi egentligen partat också, men vi började med mat på centercourten och när vi skulle gå därifrån öppnade himlen sig. resultat: blöt katt. så vi stannade inne och tittade på film istället. idag är jag glad över det beslutet!
eftersom jag inte mår hundra så blir det en inne-dag idag också. pappa kommer hit lite senare och fixar min tv så att jag äntligen får lite kanaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback