stress stress stress

igår var jättetrevligt!
förra året hade jag inte hört talas om timo räisänen när S tvingade med mig på hans spelning. under sommaren blev det ytterligare en spelning och nu måste jag faktiskt börja erkänna att jag gillar honom.
kom hem runt 12 2 (vem försökte jag lura där?), men jag hade sovmorgon idag så det var inte så farligt.
ganska segt att sitta på jobb nu dock. speciellt eftersom det är så in i helvetes stressigt. folk som tror att det inte är någon som ringer nummerupplysningen har FELFELFEL. jag sitter i ett rum med tre andra och jag har inte hunnit säga ett enda ord till nån av dom. inte ett enda. fattar ni hur osocialt?

Kommentarer
Postat av: S.

timo är kung.

runt 12?? vi tog tåget hem kl ett väl?!

2009-03-04 @ 20:12:41
Postat av: mika

S: oj, haha. jag vet inte vad jag tänkte på :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback