utmaning

anna tvingade mig att fylla i en lista. egentligen hatar jag ju listor, men nu gör jag det ändå! ;D

4 av mina favoritprogram:
- 90210.
- gossip girl.
- one tree hill.
- sex and the city.

4 saker jag gjorde i går:
-  jobbade.
-  lagade kycklinggryta till middag. smakade skit.
-  umgicks med yvonne.
-  bakade kladdkaka på kvällen. smakade skit.

4 saker jag ser fram emot:
- thailand.
- min hemliga person. 
- bli kär.
- våren.

4 favoritrestauranger:
- tycho.
- akropolis.
- mello yello.
- mammas.

4 saker på min önskelista:
- min hemliga person.
- acnes gröna mockajacka.
- new york-resa.
- en påse godis.

Kommentarer
Postat av: jiss

vafan hände med det nyttiga livet va?

Postat av: mika

jiss: jag hade helg igår.

2009-01-22 @ 21:43:05
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: S

du är inte så bra i köket va? ;P

2009-01-23 @ 13:04:06
Postat av: mika

S: he he he.. nej.

2009-01-23 @ 13:34:30
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback