my beautyspot

pic:
ikea.com
jag fortsätter väl på inredningsfronten i brist på annat att göra och att jag har hängt på ikea.com de senaste veckorna, haha!
mitt sovrum är ganska litet. får inte plats mycket mer än en säng, men var ska jag sminka mig någonstans!?
just nu gör jag alltid det vid mitt skrivbord, men det kommer jag inte att ta med mig.
jag skulle behövt ett litet sminkbord (heter det så?) med spegel som jag kunde klämt in i mitt sovrum.
detta ovan är ju vitt och passar inte alls in. det är dessutom alldeles för dyrt. jag skulle vilja hitta ett svart (mörkt) billigt på second hand.
ingen som känner någon som vill bli av med ett? någon av mina bloggläsande släktingar vet kanske? ;]
jag har rensat blocket utan resultat. och när inte ens ikea har något bra, då vet jag inte var jag ska leta.

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Det där är jättefint! Kollade på det innan jag flyttade in och det passar jättebra med min stil, men jag har tyvärr ingen plats för det =/ Men när jag flyttat till större så! Kramar

Postat av: Linda

istället för "sminkbord" så ska du söka på "toalettbord"... då hittar du kanske något? letar själv efter något liknande! soffan är f-a-n-t-a-s-t-i-s-k, har en likadan själv! det kommer bli fint! kram!

2008-10-27 @ 20:27:27
Postat av: Klara

I min jakt på det perfekta skrivbordet stötte jag på detta och mindes mig att du var på jakt efter ett sminkbord. Kanske inte vad du tänkt med jag tänkte tipsa ändå VintageavlastningsbordellerskrivbordChabbychic-auktion-75796923" rel="nofollow">http://www.tradera.com/FintVintageavlastningsbordellerskrivbordChabbychic-auktion-75796923

2008-10-27 @ 21:35:06
URL: http://forklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback