i vimlet på ett kentforum

vilken seg dag! sjukt segt på jobbet först och främst. ringt som fan nonstop hela dagen.
sen var det segt när jag kom hem.
vid kvart i åtta bestämde jag mig för att sticka hem till S och kolla på idol och då blev allt genast mycket roligare!

vi var i deras lokala livsbutik och gick loss. det fanns massa nostalgi-godis! bananaskids, hamburgare, chokladcigaretter, jawbreakers.

roligast var när hennes pojkvän kenta (äeh, han heter kenneth) sa att han skulle köpa såna glasögon som var på tv:n. "wayfarers" sa jag. han kutar bort till datorn. jag och s sitter och konverserar ett tag innan vi frågar vad fan han letar efter inne på ett kentforum. "hur det stavas... dom glasögonen".
vi dog av skratt. precis som om vi inte skulle veta det när vi visste vad dom hette. haha!

ja, nu är jag hemma igen efter att ha väntat på den tio minuter försenade bussen. jävla skitbuss!

ciao / mikaela also known as kungen.


Kommentarer
Postat av: S.

hahah!

2008-11-22 @ 01:28:17
Postat av: sofie

hahaa vad roligt :D

Postat av: Anonym

kungen? det skrev du bara för att du vet att jag skulle kommentera det och skriva att det är jag som är kungen. i stället säger jag: just out

2008-11-22 @ 03:11:56
Postat av: mamma

Vad ska du hitta på resten av helgen då? =)

2008-11-22 @ 11:05:12
URL: http://jiss.blogg.se/
Postat av: mika

anonym: nej, jag skrev så för att det är jag som är kungen. ;]



mamma: jag vet inte.. något att erbjuda? :P

2008-11-22 @ 11:08:30
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: dannjella

åh nostalgi godis är bäst. bogarts på söder i hbg har också en himla massa. måste dit när jag åker hem, yupp.

2008-11-22 @ 11:14:12
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: mamma

Nä vi har inga speciella plner för helgen, möjligtvis att ta en promenad idag. Du kan ju hälsa på dina gamla föräldrar om du vill =)

2008-11-22 @ 11:25:07
URL: http://jiss.blogg.se/
Postat av: K

Vad sa vi? Det skulle vara aka UTVÄXTEN ? /K.

2008-11-22 @ 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback