sale

fick nys om att
ellos hade superrea så jag klickade faktiskt hem lite grejer igår.
de converseliknande skorna kostade 39 spänn! fattar ni?! trettionio?!
den marina koftan gick på runt hundralappen och ballerinorna för 79,50!
shortsen köpte jag i den ljusa färgen, tog med den mörka för att ni skulle se hur de såg ut. 89 kr kostade dom.
läste att de var riktigt små i storlekarna, så jag tog tre storlekar över min vanliga. haha!

allt bör komma nästa vecka så jag kommer med närmre updates då! :]

Kommentarer
Postat av: a

jag vill ha koftan! ballerinorna har jag varit sugen på länge! kanske också ska slå till? nej det ska jag inte. bara på skor i så fall!



Postat av: dannjella

jag tycker att ellos alltid är så stora i storlekarna :p

2008-05-23 @ 16:02:33
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback