rotat i arkivet

för ett tag sen frågade A om jag visste att miranda i sex and the city var lesbisk. "vaa? är hon!?", sa jag då.
men det borde jag ju vetat eftersom jag
bloggade om det den 26:e september 2006.
ja, vad är det man säger.. minnet är bra. men kort.
något annat jag hittade i bloggarkivet var denna bilden.
dom var/är tydligen mina.
vad hände med dom? sålde jag dom? varför isåfall? om inte.. var är dom? jag vill använda dom!
kan inte minnas att jag någonsin använt dom.

på tal om A så är det svinet i grekland nu.
jag vill också vara i grekland och bli frisk och brun. okej, jag hade nog inte pallat sola när jag mår såhär ändå.
han sa att en vecka går snabbt, men han ljög.

Kommentarer
Postat av: jiss

jag har använt dem, jag tror jag såg dem förra sommarn.

Postat av: mikaela

jiss: jag trodde först det var dina, men jag såg att jag hade skrivit i bloggen att det var jag som hade köpt dom. du får hjälpa mig att hitta dom!

2008-05-28 @ 13:56:00
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback