you voted for elin

40340-2375
efter en veckas röstande så ser resultatet ut såhär:

(fråga: vilken modeblogg är din favorit?)

vinnaren blev
elin kling med 36% av rösterna!
sen såg det ut såhär..

gillar inte modebloggar - 27%
en mindre okänd blogg - 14%
någon annan - 14%
linn gustafsson - 9%
cecilia b johnson - 0%
ebba von sydow - 0%
frida fahrman - 0%

lite kul är det att "gillar inte modebloggar" kom på andra plats. ändå är alla ni inne på min blogg som innehåller väldigt mycket mode? (kategorin "fashion" har överlägset flest inlägg).
men men, det ser jag bara som något positivt! det innebär ju att min blogg har något beyond mode också! ;D

jag ska dra igång en ny omröstning så fort jag kommer på någon.
några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback