tidsfördriv

om ni har tråkigt kan ni kika in mingelbilder från VR:s bloggträff.
eller varför inte kolla på de två videoklippen?
det har jag precis gjort! ;D



tycker inte det var någon som var sådär wow-snygg. petra (till vänster på bilden) hade söt klänning.
och på tal om bilden.. sigrid ser verkligen exakt likadan ut på alla bilder. jag vet att jag inte är mycket bättre. men det här är nästan läskigt. (tänkte länka till massa bilder, men givetvis hittar jag inte just nu bara för det. nåja.. anyway!)
kul att höra hur alla pratar. engla till exempel.. kunde INTE tänka mig att hon skulle låta så.
för att inte tala om hur alla uttalar märkesnamn olika!

Kommentarer
Postat av: s

heheheh!

2008-03-13 @ 23:07:54
Postat av: Martina

och sigrid sa HERMES... feeeel :P haha

Postat av: Anna

Vad kul att du länkade :) Riktigt roligt att se klippen :)

2008-03-14 @ 07:23:21
URL: http://stylebyanna.com
Postat av: Lina

Vad udda alla talade...

2008-03-14 @ 08:57:36
URL: http://liihna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback