outfit 8/3-08

gårdagens shoppingoutfit fotades i provrummen hos lindex. tänk om man hade haft såna speglar hemma.. vad lätt det hade varit att fota då!

40340-2361
jeans - lindex
oversized vit tisha - gina tricot
skinnjacka - second hand
skor - converse
sjal - h&m


och så mina wayfarers, men dom hade jag givetvis inte inomhus!

det var faktiskt en tjej på stan som kom fram till mig och frågade var jag hade köpt mina jeans. hon tyckte dom var skitfina eller hur hon nu uttryckte sig! ;D
det syns inte riktigt på bilden att de har hög midja, men det har dom! och är lite ljusare blå i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: s.

fan vad ovanligt att se dig i jeans! :D

2008-03-09 @ 22:34:29
Postat av: Milla

Snygga jeans ja...är det inte skinnjackan från HM som du har på dig? Himlens snygg e den?

Postat av: mikaela

s: haha ja! :D

milla: tack. :) nej, det är inte den nya från h&m. den på bilden köpte jag förra året. :]

2008-03-10 @ 19:48:36
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback