outfit 11/6-08

goddagens!
igår blev det ingen bloggning.
jag var sjukt trött och allt gick emot mig.

eller två saker iaf.
dels att jag inte kom in på utbildningen jag sökt och dels att acneklänningen jag beställt blivit cancelled!
vaa?! det fanns ju två kvar när jag beställde?!
tycker det är skitdåligt att man kan beställa och få en orderbekräftelse och sen tre dagar senare få ett mail: "din beställning har blivit avbruten. klänningen är tyvärr slut. prova igen om en vecka så kanske vi fått in den." nejvetduvad!
fan, jag som hade tänkt ha den på sex and the city-premiären nästa vecka!

på det nya jobbet går det bra i alla fall!
idag fick vi svara på samtal för första gången. dock bara från såna som jobbar på eniro.

dagens outfit består av;
långskjorta - h&m
leggings - h&m
skärp - h&m
sjal - wedins
rosettarmband - cocoo.se

Kommentarer
Postat av: Joline

Hej, undrar bara vart du köpte dina rosa wesc-lurar? svara gärna på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback